Θέμα:

ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΣΚΕΤ

Ο Κώστας Αντετοκούνμπο αποχαιρετά τον Ολυμπιακό και επιστρέφει στον Άρη για νέες προκλήσεις

Ο Κώστας Αντετοκούνμπο αποχώρησε από τον Ολυμπιακό και επιστρέφει στον Άρη, όπου θα συνεχίσει την καριέρα του, μετά από μια επιτυχημένη θητεία με τίτλους. #Ολυμπιακός #Άρης