Ο Κώστας Αντετοκούνμπο αποχαιρετά τον Ολυμπιακό και επιστρέφει στον Άρη για νέες προκλήσεις

Share

Ο Κώστας Αντετοκούνμπο αποχαιρετά τον Ολυμπιακό και ξεκινά τη νέα του καριέρα στον Άρη, στην Θεσσαλονίκη, όπου είχε ήδη αγωνιστεί ως δανεικός και στη διάρκεια της φετινής σεζόν.

Γιάννης Αντετοκούνμπο: “Ήθελα να αφήσω το μπάσκετ – Πλέον είμαι άθραυστος”

Επίσημη ανακοίνωση από τον Ολυμπιακό

“Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Κώστα Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του”.

Ο Κώστας Αντετοκούνμπο έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στον κόσμο του μπάσκετ. Όντας μέλος των Λος Άντζελες Λέικερς, κατέκτησε το πρωτάθλημα NBA το 2020, ενώ με τον Παναθηναϊκό AKTOR, πανηγύρισε τίτλους, κάνοντας το “double” με το πρωτάθλημα Ελλάδας και την Euroleague. Με τον Ολυμπιακό, που σηματοδότησε την αποχώρησή του, πρόσθεσε στη συλλογή του την Euroleague και το εγχώριο τίτλο, ολοκληρώνοντας τη θητεία του με επιτυχίες. Επιπλέον, έχει γευθεί την γεύση του χάλκινου μεταλλίου στο Eurobasket με την Εθνική ομάδα.

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις