Θέμα:

ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Αλέξανδρος Πασχαλάκης: Ο αποχαιρετισμός στον Ολυμπιακό μετά από τέσσερα χρόνια συνεργασίας

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποχαιρετά επίσημα τον Ολυμπιακό μετά από τέσσερα χρόνια, με την ομάδα να τον ευχαριστεί για τη συμβολή του στην επιτυχία της. #Ολυμπιακός #Πασχαλάκης