Πέρασε περίπου ένας χρόνος από την ώρα και τη στιγμή που έγινε γνωστό ότι ο Ντιόγκο Ζότα δεν ζει. Ο Ρούμπεν Νέβες ακόμα δεν μπορεί να το διαχειριστεί. Ακόμα του στέλνει μηνύματα και του μιλάει, όπως αποκάλυψε ο Πορτογάλος χαφ πριν το παιχνίδι της εθνικής του ομάδας με αντίπαλο την Κολομβία για το Μουντιάλ 2026.
Ο Ρούμπεν Νέβες δεν ήταν απλά συμπαίκτης με τον Ντιόγκο Ζότα. Αλλά ήταν κολλητοί. Οι καλύτεροι φίλοι. Οπότε μπορεί εύκολα να καταλάβει κανείς πόσο δύσκολο είναι για εκείνον να το ξεχάσει όλο αυτό που έγινε το περασμένο καλοκαίρι και να συνεχίσει τη ζωή του.
“Ακόμα έχω τη μεταξύ μας συνομιλία και του στέλνω μηνύματα όταν κάτι συμβαίνει. Έχω την ανάγκη να του μιλάω και να είναι σε επικοινωνία μαζί του. Ακόμα και σήμερα όταν συμβαίνει κάτι σημαντικό του στέλνω μηνύματα στο WhatsUp”, τα λόγια του.
Πηγή: parapolitika.gr

