Σάββατο, 27 Ιουλίου 2024

market pass: Πως υποβάλλεται η επιτυχημένη αίτηση

Share

market pass Πώς υποβάλλεται επιτυχημένα η αίτηση;

market pass

Μια μέρα νωρίτερα από το προγραμματισμένο ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το market pass, το επίδομα της κυβέρνησης για την αφορά τροφίμων. Η πλατφόρμα για τις αιτήσεις άνοιξε, αντί για αύριο το πρωί που είχε εξαγγελθεί αρχικά.

Αυτή τη στιγμή, η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη για τους πολίτες των οποίων οι ΑΦΜ λήγουν από 0 έως 4 (δηλαδή 0, 1, 2, 3, 4), ενώ αύριο θα είναι ανοιχτή για τους ΑΦΜ με λήγοντα 5, 6, 7, 8, 9.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του οικονομικού επιτελείου, από την Πέμπτη θα είναι δυνατή η υποβολή αίτησης για το market pass από όλους τους φορολογουμένους ανεξαρτήτως ΑΦΜ.

Όσοι κάνουν αίτηση για το market pass μέσα στον Φεβρουάριο και επιλέξουν την ψηφιακή κάρτα στο κινητό τους θα πληρωθούν μέχρι τις 3 Μαρτίου για τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο, ενώ από τον Απρίλιο και μετά θα πληρώνονται μήνα μήνα.

Ποια είναι τα SOS μετά την υποβολή της αίτησης

Μόλις οι δικαιούχοι υποβάλουν την αίτηση, τότε θα τους εμφανιστούν κάποια μηνύματα στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr, τα οποία θα τους ενημερώνουν για την κατάσταση της αίτησης. Αναλυτικά:

– ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.

– ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.

– ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.

– ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.

– ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί έπειτα από τους προβλεπόμενους ελέγχους και μέχρι τις 15/3/2023 είναι δυνατόν να τροποποιηθεί και να υποβληθεί εκ νέου. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.

– ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος.

Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα) μέχρι τις 2/5/2023, δεν μπορεί, όμως, να αναιρέσει την αρχική επιλογή του μεταξύ άυλης ψηφιακής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το τηλέφωνο εξυπηρέτησης κοινού 2102156327 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00-17.00) ή αποστολή e-mail στο [email protected].

Τα μηνύματα στον πίνακα πληρωμών

Κρίσιμο σημείο αποτελούν και τα μηνύματα στον πίνακα πληρωμών, τα οποία ενημερώνουν σε ποια φάση βρίσκεται η διαδικασία καταβολής των ποσών. Συγκεκριμένα:

– ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.

– ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ – ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως 10 εργάσιμες ημέρες.

– ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.

– ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail. Μετά τις 15/3/2023 ο δικαιούχος μπορεί να τροποποιήσει στοιχεία που σχετίζονται με τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε (ΙΒΑΝ ή/και χρηματοπιστωτικό ίδρυμα) μέχρι τις 2/5/2023, δεν μπορεί, όμως, να αναιρέσει την αρχική επιλογή του μεταξύ άυλης ψηφιακής κάρτας και τραπεζικής κατάθεσης.

Προκειμένου να δηλώσει ο δικαιούχος έναν λογαριασμό τραπέζης, θα πρέπει να είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος σε αυτόν (όχι απαραίτητα πρώτος δικαιούχος).

Οι κινήσεις μετά την απόρριψη

Σε περίπτωση απόρριψης της διαδικασίας πίστωσης της ενίσχυσης στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό του, ο αιτών θα ενημερώνεται με e-mail και η αίτησή του θα ενεργοποιείται μετά τη 15η Μαρτίου, ώστε να μπορεί να προβεί στις απαραίτητες διορθώσεις και να επανυποβάλει την αίτηση μέχρι τη 2α Μαΐου 2023.

Μετά την επανυποβολή γίνεται ξανά η διαδικασία πίστωσης στην ψηφιακή κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό, τον επόμενο μήνα, οπότε πιστώνονται και τα ποσά των προηγούμενων μηνών που απορρίφθηκαν.

Σημειώνεται πως ο εκάστοτε δικαιούχος δεν έχει δικαίωμα να αλλάξει τον τρόπο καταβολής της ενίσχυσης μετά την υποβολή της αίτησης.
Σε ποιες επιχειρήσεις «περνάει»

Το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην ψηφιακή χρεωστική κάρτα Market Pass μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά από τον δικαιούχο για την πραγματοποίηση αγοράς αγαθών κάθε είδους σε καταστήματα ή λαϊκές αγορές που δραστηριοποιούνται στο λιανικό εμπόριο τροφίμων.

Το Market Pass «περνάει» στις επιχειρήσεις με τους εξής κωδικούς:

-5411: Παντοπωλεία, σούπερ μάρκετ

-5422: Κρεοπωλεία

-5441: Καταστήματα ζαχαροπλαστικής

-5451: Καταστήματα γαλακτοκομικών προϊόντων

-5462: Αρτοποιεία

-5499: Διάφορα καταστήματα τροφίμων

Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ηλεκτρονικές συναλλαγές σε e-shop συναφών επιχειρήσεων.

πηγή

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις