Ξεκίνησε το εορταστικό ωράριο σε Πύργο και Αμαλιάδα.
Μην ξεχνάτε πόσο σημαντικό είναι για όλους μας να ψωνίζουμε από τις επιχειρήσεις της Ηλείας και να ενισχύουμε την τοπική οικονομία!
Στο τέλος και πάλι ωφελημένοι θα είμαστε εμείς οι ίδιοι.
Ζούμε στην Ηλεία πρέπει και να ψωνίζουμε στην Ηλεία.
Το papafotis.gr σας εύχεται καλή Λαμπρή και καλές αγορές στα καταστήματα του πανέμορφου τόπου μας.


