Η Porsche «εξαφάνισε» το Χριστό της Λισσαβόνας στην επετειακή διαφήμισή της για τα 60 χρόνια της 911
Στο στόχαστρο του χριστιανικού κόσμου βρέθηκε την Κυριακή η αυτοκινητοβιομηχανία Porsche, καθώς εξαφάνισε το διάσημο ορόσημο της Λισαβόνας, το «Christo Rei» (Χριστός ο Βασιλεύς) σε διαφήμισή της για τον εορτασμό των 60 χρόνων του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου 911.
Εξαφάνισε το «Χριστό»…
Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση, στην οποία εμφανίζονται πολυτελή αυτοκίνητα Porsche να διασχίζουν τα βουνά της Πορτογαλίας, διεγράφη αρχικά από το κανάλι της κατασκευάστριας εταιρείας στο YouTube, αλλά παρέμενε στον ιστότοπό της.
Στο διαφημιστικό κλιπ, η κόκκινη Porsche μιας γυναίκας περνάει με ταχύτητα από τη γέφυρα 25 de Abril της Λισαβόνας – από την οποία μπορεί κανείς συνήθως να δει το εμβληματικό άγαλμα «Cristo Rei» (Χριστός ο Βασιλεύς) που δεσπόζει στην πρωτεύουσα.
Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή το διάσημο ορόσημο, εμπνευσμένο από το άγαλμα του Χριστού Λυτρωτή στο Ρίο ντε Τζανέιρο, στη Βραζιλία, έχει αφαιρεθεί, με την Porsche να επιλέγει να δείξει μόνο το τσιμεντένιο βάθρο των 75 ποδών. Άλλη μια τάση της πολιτικής woke που σαρώνει τις Η.Π.Α. του Τζο Μπάιντεν;
Διαβάστε τη συνέχεια στο NewsFire