Βασίλης Σπανούλης: Το συγκινητικό “αντίο” στην Κανέλλα Χρυσονίδου (Εικόνα)

Share

Σε πένθος βρίσκεται η οικογένεια του Ολυμπιακού με την είδηση του θανάτου της Κανέλλας Χρυσονίδου, ενός ανθρώπου που διετέλεσε για 28 χρόνια σημαντικό ρόλο στον οργανισμό των Πειραιτών και ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στο “ερυθρόλευκο” στρατόπεδο. Λίγες ώρες μετά την γνωστοποίηση της είδησης, το δικό του “αντίο” είπε και ο νυν προπονητής του Άρη και της εθνικής Ελλάδας, Βασίλης Σπανούλης.

Ο Βασίλης Σπανούλης έζησε από κοντά την Κανέλλα Χρυσονίδου και μαζί πανηγύρισαν μεγάλες επιτυχίες με τον Ολυμπιακό. Την Κυριακή (28/6) ο ίδιος την αποχαιρέτησε μέσο ενός story στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, γράφοντας χαρακτηριστικά: “Καλό ταξίδι Κανέλλα μου”.

Η Κανέλλα Χρυσονίδου υπηρέτησε τον σύλλογο από το 1988, ενώ από το 2010 και έπειτα ήταν Υπεύθυνη για τη Διεύθυνση εισιτηρίων της ομάδας.

Πηγή: parapolitika.gr

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις