O γολγοθάς του Ιράν τελείωσε: Ο οδυνηρός αποκλεισμός σε ένα Μουντιάλ με αχρείαστη ταλαιπωρία (Βίντεο)

Share

Το Ιράν γνώριζε πως η φετινή του συμμετοχή στο Μουντιάλ 2026, θα ήταν αρκετά πιο ιδιαίτερη σε σχέση με το παρελθόν. Ο λόγος φυσικά είναι πως διεξάγεται στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, με τις οποίες βρίσκεται σε πόλεμο εδώ και μερικούς μήνες.

Από την στιγμή που εξασφάλισε την πρόκριση στην τελική φάση, τα ερωτήματα για την επικείμενη συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Κύπελλο ξεκίνησαν και άρχιζαν να πολλαπλασιάζονται. Για μήνες αποτελούσε τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο που είχε να διαχειριστεί η FIFA σε μια από τις πιο πολυσυζητημένες διοργανώσεις όλων των εποχών.

Ακόμα και ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ μίλησε επί του θέματος, θέτωντας τις σοβαρές του αμφιβολίες, για το αν τελικά η αποστολή του Ιράν θα πρέπει να βρίσκεται αυτό το καλοκαίρι στην χώρα, πάνω απ΄όλα για λόγους ασφαλείας. Συζητήθηκε μέχρι και ο αποκλεισμός του από το Μουντιάλ, δίνοντας την θέση του σε κάποια άλλη ομάδα που δεν κατάφερε να προκριθεί.

Παρόλα αυτά η στάση της FIFA ήταν η ίδια από την αρχή, το Ιράν θα βρίσκεται κανονικά στο Μουντιάλ 2026, έχοντας μάλιστα εγγυηθεί την ασφάλεια όλων των μελών της αποστολής. Η έναρξη της διοργάνωσης έφτασε και οι Ιρανοί, έχοντας περάσει από 40 κύματα, βρέθηκαν τελικά στην Βόρεια Αμερική για το τουρνουά, με αρκετά αλλαγμένο σχεδιασμό σε σχέση με τον προγραμματισμένο. Παρά το γεγονός πως τα παιχνίδια του Ιράν ήταν προγραμματισμένα στις ΗΠΑ, δεν επετράπη στους παίκτες και σε όλα τα μέλη της ομάδας να διαμείνουν στην χώρα και να προπονούνται εκεί, αναγκάζοντας τους να ταξιδεύουν τακτικά μέχρι το Μεξικό για αυτό τον λόγο.

Η ταλαιπωρία από τις αρχές σε παίκτες και προπονητές ήταν μεγάλη, είτε αυτό ήταν λόγω των ταξιδιών, είτε για την συμπεριφορά που αντίκριζαν στα αεροδρόμια από τις αρχές. Ο προπονητής της ομάδας, Aμίρ Γκαλενοέϊ, όπως και ο αρχηγός Μεχντί Ταρέμι, ήταν ξεκάθαροι σε όλες τους τους τις δηλώσεις για την αντιμετώπιση που είχε η αποστολή στις ΗΠΑ, όλες αυτές τις ημέρες.

Μετά από έναν τέτοιο μήνα για το Ιράν, το μοναδικό τέλος σε αυτή την πορεία του στην διοργάνωση, θα μπορούσε να είναι το συγκεκριμένο. Σε όλα τα μτς ο εκνευρισμός των παικτών ήταν φανερός κάτι που φάνηκε και στα αποτελέσματα. Ναι μεν έμεινε αήττητη, αλλά η ισοπαλία με την πιο αδύναμη Νέα Ζηλανδία δημιούργησε θέματα, που τελικά κόστισαν.

Στο παιχνίδι με την Αίγυπτο, έψαχνε την νίκη, ώστε να σιγουρέψει την πρόκριση στην επόμενη φάση κατακτώντας την 2η θέση. Με ισοπαλία και την 3η θέση, θα χρειάζοταν ένα συνδυασμό αποτελεσμάτων ώστε να βρίσκεται μέσα στις 8 καλύτερες τρίτες. Με το σκορ στο 1-1 και το παιχνίδι στις καθυστερήσεις, το Ιράν θα βρει το πολυπόθητο γκολ, που θα του δώσει το προβάδισμα και την πρόκριση στην επόμενη φάση. Όμως η επέμβαση της τεχνολογίας, θα της στερήσει αυτή την χαρά για μερικά… χιολιοστά, τοποθετώντας την στην ψυχοφθόρα διαδιακασία του να περιμένει αποτελέσματα για να δει αν θα βρίσκεται στις 8 καλύτερες τρίτες.

Μετά από τόσες κακουχίες, οι οποίοιες ξεκινάνε από την αρχή του πολέμου και μεταφέρθηκαν και στο ποδόσφαιρο και το Μουντιάλ, το Ιράν θα βρεθεί 9ο στην σχετική κατάταξη και θα μείνει εκτός στις λεπτομέρειες, λήγωντας με τον πιο οδυνηρό τρόπο μια καμπάνια γεμάτη άγχος, ταλαιπωρία και δυσκολίες, τις οποίες δεν θα έπρεπε να έχει να αντιμετωπίσει ερχόμενη σε μια χώρα για να παίξει ποδόσφαιρο.

Πηγή: parapolitika.gr

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις