Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 39χρονος για ρευματοκλοπή σε κατάστημα

Share

Αστυνομικοί του Α.Τ. Κορδελιού – Ευόσμου συνέλαβαν έναν 39χρονο άνδρα την Πέμπτη (25/6) το πρωί στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., ο άνδρας συνελήφθη καθώς σε έλεγχο από τεχνικούς υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος ιδιοκτησίας του στην περιοχή του Ευόσμου, διαπιστώθηκε ρευματοκλοπή, η οποία υπολογίζεται ότι τελέσθηκε από τα μέσα Δεκεμβρίου 2025 έως την περασμένη Πέμπτη (25/6).

Η αξία της μη καταγραφείσας ενέργειας να υπολογίζεται σε 3.615 ευρώ.

 

Πηγή: Law and Order

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις