ΚΟΛΑΣΗ! «Χτυπήσαν στο ψαχνό» οι Αμερικανοί – Νέα επίθεση στο Ιράν

Share

Μέσα ενημέρωσης μετέδωσαν ότι οι Αμερικανοί εξαπέλυσαν πλήγματα εναντίον ιρανικών στόχων στην περιοχή των Στενών του Ορμούζ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν από αμερικανικές δυνάμεις, ενώ από την πλευρά του Ιράν υπήρξαν αναφορές για έκρηξη στην επαρχία Χορμοζγκάν και συγκεκριμένα στην πόλη Σιρίκ, στη νότια χώρα.

Ιρανικά μέσα έκαναν λόγο για ισχυρό ήχο έκρηξης, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται ακόμη η ακριβής προέλευσή της.

Οι εξελίξεις αυτές έρχονται λίγες ώρες μετά τις δηλώσεις του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ. Όταν ρωτήθηκε αν η Τεχεράνη θα αντιμετωπίσει συνέπειες για ιρανική επίθεση εναντίον εμπορικού πλοίου, ο Τραμπ απάντησε χαρακτηριστικά: «Θα το μάθετε».

Το χρονικό της έντασης

Οι αναφορές για αμερικανική στρατιωτική δράση στην περιοχή έγιναν ενώ η κατάσταση στον Περσικό Κόλπο παραμένει τεταμένη. Το Ιράν από την πλευρά του έχει προβεί σε ενέργειες που έχουν προκαλέσει ανησυχία για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας στα Στενά του Ορμούζ, έναν από τους κρισιμότερους θαλάσσιους διαδρόμους παγκοσμίως για τη μεταφορά πετρελαίου.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το Newsbomb, τα ιρανικά μέσα μετέδωσαν ότι η έκρηξη σημειώθηκε στη νότια πόλη Σιρίκ, ενώ οι αμερικανικές πηγές συνδέουν τις επιθέσεις με απάντηση σε προηγούμενες ιρανικές κινήσεις.

Η εξέλιξη αυτή καταγράφεται σε μια περίοδο όπου οι σχέσεις Ουάσινγκτον-Τεχεράνης παραμένουν ιδιαίτερα επιφυλακτικές, με το ζήτημα της ασφάλειας στα Στενά του Ορμούζ να βρίσκεται στο επίκεντρο.

Πηγή: NewsFire.GR

Περιεχόμενα [hide]

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις