Την ενίσχυση των πεζών περιπολιών στο κέντρο της Αθήνας με περίπου 80 επιπλέον αστυνομικούς από τα τέλη Σεπτεμβρίου ανακοίνωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, όπου τιμήθηκαν αξιωματικοί της Ελληνικής Αστυνομίας για τη συμβολή τους στην εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας στην περιοχή.
Όπως ανέφερε ο υπουργός, η ενίσχυση της Υποδιεύθυνσης Πεζών Περιπολιών έχει στόχο να καταστήσει την υπηρεσία πιο αποτελεσματική, να ενδυναμώσει τη συνεργασία της με κατοίκους και επαγγελματίες και να ενισχύσει το αίσθημα ασφάλειας στις γειτονιές του ιστορικού και εμπορικού κέντρου της πρωτεύουσας.
Παρουσιάζοντας τον απολογισμό των μέτρων που εφαρμόζονται τον τελευταίο περίπου χρόνο στο κέντρο της Αθήνας, ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι οι καταγγελίες πολιτών προς την Άμεση Δράση έχουν μειωθεί κατά 17%, ενώ οι συλλήψεις έχουν αυξηθεί κατά 27%, στοιχεία που, όπως είπε, αποτυπώνουν τη βελτίωση της κατάστασης.
«Είμαστε σε καλύτερη κατάσταση», δήλωσε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι η διατήρηση της ασφάλειας απαιτεί συνεχή εγρήγορση.
«Αν η ασφάλεια αδρανήσει ή χαλαρώσει έστω και για λίγες ημέρες, το έγκλημα θα επανέλθει δριμύτερο», προειδοποίησε.
O Χρυσοχοΐδης για την εγκληματικότητα
Παράλληλα, διαβεβαίωσε ότι η προσπάθεια αντιμετώπισης της εγκληματικότητας θα συνεχιστεί με συνέπεια και αποφασιστικότητα, πάντα στο πλαίσιο της δημοκρατικής νομιμότητας και του Συντάγματος, ενώ τόνισε ότι ενισχύεται διαρκώς η επιχειρησιακή ικανότητα της ΕΛ.ΑΣ. προς όφελος των πολιτών, των οικογενειών τους και της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Αθήνα.
Ο υπουργός συνεχάρη επίσης τους αξιωματικούς που τιμήθηκαν από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών για την προσφορά τους, μεταξύ των οποίων ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Αττικής, υποστράτηγος Αθανάσιος Κάμπρας, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών Νικόλαος Γιαννόπουλος και ο εκπρόσωπος της Υποδιεύθυνσης Πεζών Περιπολιών, αστυνόμος Α΄ Ιωάννης Κωνσταντακάκης.
Πηγή: Law and Order

