Άρης: Σαρωτική ενίσχυση με την υπογραφή του Κεμ Μπιρτς στην ρακέτα

Share

Με αμείωτο ζήλο συνεχίζεται η μεταγραφική ενίσχυση του Άρη! Αυτή τη φορά, η ομάδα του Βασίλη Σπανούλη ανακοίνωσε την απόκτηση του 33χρονου Κεμ Μπιρτς, ο οποίος αναμένεται να φέρει την εμπειρία του και να ενισχύσει σημαντικά τη ρακέτα των Θεσσαλονικέων, υπογράφοντας συμβόλαιο διάρκειας δύο ετών.

Ο Καναδός σέντερ επιστρέφει στην Ελλάδα έπειτα από την παρουσία του στον Ολυμπιακό την σεζόν 2016/17, όπου έφτασε μέχρι τον τελικό της Euroleague, αγωνιζόμενος στο πλευρό του νυν προπονητή του.

Η ΚΑΕ Άρης Betsson ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του Κεμ Μπιρτς, ο οποίος θα παραμείνει στην ομάδα έως το 2028. Ο Καναδός αθλητής, που γεννήθηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 1992 και έχει ύψος 2.06μ., αγωνίζεται στη θέση του σέντερ.

Η καριέρα του Μπιρτς ξεκίνησε το 2011 στο University of Pittsburgh και το 2012 «μετακόμισε» στο UNLV, όπου διακρίθηκε την πρώτη χρονιά με 10.2 ριμπάουντ και 3.8 κοψίματα κατά μέσο όρο.

Το 2014, με ένα σύντομο πέρασμα από τους Miami Heat, αγωνίστηκε στη θυγατρική τους, Sioux Falls Skyforce, σημειώνοντας 11.1 πόντους, 9.5 ριμπάουντ και 1.8 κοψίματα ανά αγώνα.

Το 2015 πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι στην Ευρώπη, υπογράφοντας με την τουρκική Usak Sportif, όπου είχε 10.5 πόντους και 9.1 ριμπάουντ. Το 2016-17 αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό, σημειώνοντας 7.3 πόντους και 5.6 ριμπάουντ στη Euroleague, πριν διακόψει το συμβόλαιό του για να παίξει στο ΝΒΑ.

Από το 2017 έως το 2021, ο Μπιρτς φόρεσε τη φανέλα των Orlando Magic. Στο τέλος της σεζόν 2020-21, υπέγραψε στους Toronto Raptors, όπου σε 19 αγώνες είχε 11.9 πόντους και 7.6 ριμπάουντ. Παρέμεινε στους Raptors έως το 2023.

Το 2024, επέστρεψε στην Ευρώπη αγωνιζόμενος για τη Girona και το 2024 υπέγραψε στη Fenerbahce, με την οποία κατέκτησε τη Euroleague το 2025, καθώς και δύο νταμπλ το 2025 και το 2026, ενώ αναδείχθηκε MVP της τελικής σειράς των τουρκικών πλέι οφ το 2025.

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις