Με αποτυχία ξεκίνησε η grass season για τον Στέφανο Τσιτσιπά. Στην πρώτη του αναμέτρηση στο γρασίδι φέτος, ο Έλληνας τενίστας ηττήθηκε με 7-6(4), 6-3 από τον Ιγνάσιο Μπουσέ, μένοντας εκτός συνέχειας από τον πρώτο γύρο του τουρνουά Mallorca Championships.
Το πρώτο σετ ήταν μια σφιχτή και αμφίρροπη μάχη, με τους δύο παίκτες να διατηρούν σταθερό το σερβίς τους. Και οι δύο έχασαν από τρεις ευκαιρίες για break, οδηγώντας το σετ σε tie-break. Εκεί, ο Μπουσέ εκμεταλλεύτηκε λάθη του Τσιτσιπά, αποκτώντας γρήγορα προβάδισμα 3-1. Κατάφερε να φτάσει σε τετραπλό set point (6-2) και τελικά έκλεισε το σετ 7-6(4) στην τρίτη του ευκαιρία.
Η απώλεια του πρώτου σετ επηρέασε έντονα τον Έλληνα τενίστα, γεγονός που φάνηκε από την αρχή του δεύτερου σετ. Ο Περουβιανός πέτυχε το μοναδικό break της αναμέτρησης, εκμεταλλευόμενος ένα διπλό λάθος του Τσιτσιπά, και προηγήθηκε γρήγορα 3-0.
Ο Στέφανος αν και προσπάθησε να επιστρέψει και να κρατήσει το παιχνίδι ζωντανό, ο Μπουσέ είχε απαντήσεις σε κάθε του πίεση. Σβήνοντας break point για να φτάσει το σκορ στο 4-1, και επιστρέφοντας από το 0-30 για 5-2, κατάφερε, παρ’ ότι ο Τσιτσιπάς το πάλεψε στο ένατο game, να σφραγίσει τη νίκη με δύο μεγάλα σερβίς.
Με αυτή τη νίκη, ο Ιγνάσιο Μπουσέ προκρίνεται στους “16” της Μαγιόρκας, όπου θα αντιμετωπίσει τον Τσέχο Βιτ Κόπριτσα, που νωρίτερα είχε αποκλείσει τον Νταμίρ Τζουμχούρ με 6-3, 6-4.

