Μεθυσμένος οδηγός πήγαινε ανάποδα στην Εγνατία Οδό – Συνελήφθη από τους αστυνομικούς

Share

Ένα περιστατικό που θα μπορούσε να έχει οδηγήσει σε σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής 21 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό, στο τμήμα μεταξύ Πτολεμαΐδας και Κοζάνης, όταν οδηγός Ι.Χ. κινήθηκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας, προκαλώντας έντονη ανησυχία στους διερχόμενους οδηγούς.

Η επικίνδυνη πορεία του οχήματος έγινε αντιληπτή από πολίτες που βρίσκονταν στον αυτοκινητόδρομο, οι οποίοι ενημέρωσαν άμεσα την Τροχαία Κοζάνης.

Ακολούθησε κινητοποίηση των αστυνομικών αρχών με στόχο τον άμεσο εντοπισμό και την ακινητοποίηση του οχήματος, προκειμένου να αποτραπεί το ενδεχόμενο πρόκλησης ατυχήματος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του kozanilife.gr, ο οδηγός είναι περίπου 60 ετών και, μετά τον εντοπισμό του, υποβλήθηκε σε έλεγχο αλκοόλ.

Το αλκοτέστ έδειξε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ κατά τον χρόνο του περιστατικού.

Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας.

Στη συνέχεια οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Μέγαρο Κοζάνης, όπου ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από τον νόμο διαδικασίες.

Πηγή: Law and Order

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις