Η επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό AKTOR με ανοιχτές θύρες στο Telekom Center

Share

Η μεγάλη επιστροφή του Παναθηναϊκού AKTOR είναι πλέον γεγονός. Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και η διοίκηση του συλλόγου έχουν φτάσει σε πλήρη συμφωνία, και σήμερα στις 13:00 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνέντευξη του Σέρβου προπονητή από το T-Center.

Η ανυπομονησία στους κόλπους των “πρασίνων” είναι έκδηλη, καθώς οι φίλοι της ομάδας περιμένουν να δουν ξανά τον “Ζοτς” να καθοδηγεί την ομάδα τους. Μετά από 14 χρόνια απουσίας, ο στόχος είναι να επιστρέψουν οι επιτυχίες, όπως ακριβώς συνέβαινε στην πρώτη θητεία του, από το 1999 έως το 2012.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η ΚΑΕ αποφάσισε να ανοίξει τις πύλες του Telekom Center για τον κόσμο, με την Θύρα 13 να στέλνει κάλεσμα στους φιλάθλους του “τριφυλλιού” να παρευρεθούν στο Μαρούσι για αυτή τη σημαντική μέρα.

Σκοπός είναι η καθολική αποθέωση του σπουδαιότερου προπονητή που έχει περάσει από τον σύλλογο, ο οποίος επιστρέφει στην ομάδα της καρδιάς του. Το καλωσόρισμα που αναμένεται σήμερα στο κλειστό του ΟΑΚΑ θα είναι θρυλικό, ακριβώς όπως αρμόζει στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις