Φέρεται να οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ στον κόμβο της Ολυμπίας Οδού στον Πύργο τα ξημερώματα της Κυριακής και δεν πήρε χαμπάρι ότι έπρεπε να κάνει κυκλική πορεία.
Συνέχισε ευθεία, ερχόμενος από Αμαλιάδα προς Πύργο, και το αυτοκίνητό του προσέκρουσε πάνω στις ρυθμιστικές και ενημερωτικές πινακίδες και ακινητοποιήθηκε στο χωμάτινο κύκλο εντός του κόμβου.
Στο σημείο επενέβη η Τροχαία Πύργου, που προσήγαγε τον οδηγό, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη οδήγηση υπό την επήρεια μέθης και αναμένεται να οδηγηθεί στο Αυτόφωρο.
Πηγή: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

