Εβάν Φουρνιέ: Πώς η σκέψη της αποχώρησης τον οδήγησε στα βουνά και η αγάπη του για τον Ολυμπιακό

Share

Ο Εβάν Φουρνιέ έφερε στο φως τις σκέψεις του σχετικά με την καριέρα του σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γαλλικό μέσο, μιλώντας για τις προθέσεις του μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι. Ο Γάλλος γκαρντ αποκάλυψε ότι αν και εξετάσε την πιθανότητα να αποσυρθεί, τελικά αποφάσισε να παραμείνει στον αθλητισμό και να συνεχίσει την καριέρα του σε υψηλό επίπεδο.

Παράλληλα, ο Φουρνιέ μίλησε για την εμπειρία του στον Ολυμπιακό, εκφράζοντας τις θερμές του εντυπώσεις από την ομάδα και τη συνεργασία του με τον Γιώργο Μπαρτζώκα. Δηλώνοντας ότι ο κύριος στόχος του πριν κλείσει την καριέρα του είναι να κατακτήσει την EuroLeague, αυτό αποτελεί μεγάλο κίνητρο για εκείνον στα επόμενα χρόνια.

Σκέψεις για αποχώρηση:
“Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, σκεφτόμουν σοβαρά την πιθανότητα να αποσυρθώ. Μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ προσεκτικά, πήγα στα βουνά για λίγο και έκανα την αυτοκριτική μου. Κατέληξα ότι πρέπει να δώσω μια τελευταία ευκαιρία. Έχω περάσει δύσκολες στιγμές στους Νικς και η αγάπη μου για το μπάσκετ ήταν αυτή που με κράτησε. Σκέφτηκα για τελευταία φορά πώς μπορώ να απολαύσω αυτό που κάνω και να κλείσω έτσι την καριέρα μου”.

Για τον Ολυμπιακό και τους στόχους του:
“Κατά την διάρκεια της παρουσίας μου στο ΝΒΑ, παρακολουθούσα από μακριά την EuroLeague. Υπήρχε μια ομάδα που με γοήτευσε περισσότερο από όλες και αυτή ήταν ο Ολυμπιακός. Η ιστορία του, η ατμόσφαιρα, η Αθήνα, η φιλοσοφία του παιχνιδιού, όπως και η συνεργασία με τον προπονητή και τον Μους (Φαλ) μου τράβηξαν την προσοχή. Από την πρώτη μέρα, η υποδοχή ήταν απίστευτη. Δεν θα μπορούσα να βρεθώ σε καλύτερο μέρος”.

“Η σύγκριση μεταξύ ΝΒΑ και EuroLeague είναι συχνή, αλλά εγώ μεγάλωσα με τη FIBA και διεθνείς διοργανώσεις. Δεν είχα μεγάλες προσαρμογές και είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Η ελληνική λίγκα μου έχει προσφέρει τον μόνο τίτλο που έχω κατακτήσει μέχρι τώρα. Δώδεκα χρόνια στο ΝΒΑ χωρίς τίτλο είναι απογοητευτικό. Παρά τη χαρά του πρωταθλήματος, η απογοήτευση που κουβαλάω από τη χαμένη EuroLeague δεν φεύγει εύκολα”.

“Είμαστε πρωταθλητές, χαιρόμαστε γι’ αυτό, αλλά η ανακούφιση συνοδεύεται από τη βαριά σκιά της αποτυχίας. Γι’ αυτό είναι δύσκολο να λέω ότι ήταν από τις καλύτερες στιγμές της καριέρας μου”.

Σκέψεις για την αποχώρηση:
“Δεν θέλω να φέρω κακή τύχη, ωστόσο πιστεύω ότι οι μέρες μου πλησιάζουν. Έχω δύο χρόνια ακόμα, ίσως τρία το πολύ. Είμαι τυχερός που αγωνίζομαι σε μια ομάδα που διεκδικεί τον τίτλο κάθε χρόνο. Ελπίζω να κατακτήσουμε την EuroLeague”.

Για τον Γιώργο Μπαρτζώκα:
“Είναι ουσιαστικής σημασίας να έχουμε έναν σταθερό κορμό παικτών που συνεργάζονται για χρόνια και έναν προπονητή που γνωρίζει την ομάδα. Πραγματικά θεωρώ ότι έχουμε τον καλύτερο προπονητή στην EuroLeague και τους πιο αφοσιωμένους φιλάθλους. Αυτός ο συνδυασμός διατηρεί τον Ολυμπιακό στην κορυφή”.

“Επέστρεψα στην Ευρώπη για αυτή την παθιασμένη αντιπαλότητα μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού. Είναι μοναδικές στιγμές που δύσκολα θα βρεις αλλού”.

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις