Ο Παναθηναϊκός έκανε ένα αποφασιστικό βήμα προς τους τελικούς της Α1 Γυναικών, νικώντας τον Ολυμπιακό στο κλειστό “Παύλος Γιαννακόπουλος”, το οποίο παρέμεινε κλειστό λόγω τιμωρίας. Η ομάδα της Σελέν Ερντέμ κυριάρχησε στον αγώνα, κλείνοντας κάθε πιθανότητα απειλής για τη νίκη τους.
Με αυτή τη νίκη, οι “πράσινες” διατήρησαν το αήττητό τους απέναντι στον Ολυμπιακό φέτος, καθώς είναι οι τρίτες νίκες σε ισάριθμες αναμετρήσεις, περιλαμβάνοντας και τις δύο της κανονικής περιόδου. Τώρα, ο Παναθηναϊκός χρειάζεται μία ακόμη νίκη για να εξασφαλίσει την παρουσία του στους τελικούς του πρωταθλήματος, με το επόμενο παιχνίδι να είναι προγραμματισμένο για τις 21 Μαρτίου στην Αίθουσα 5 του ΣΕΦ.
Μπράουν και Κριμίλη οι πρωταγωνιστές, με τον Ολυμπιακό να στηρίζεται σε Χριστινάκη και Τζόνσον
Η Τζεϊλίν Μπράουν ήταν η κυρίαρχος παίκτρια του Παναθηναϊκού, ολοκληρώνοντας το παιχνίδι με 24 πόντους, 6 ριμπάουντ και 6 ασίστ, προσδιορίζοντας τον ρυθμό του παιχνιδιού. Εξίσου πολύτιμη ήταν η Κριμίλη, με 17 πόντους, ενώ η Πρινς προσέθεσε επίσης 17 πόντους και 9 ριμπάουντ.
Από την πλευρά του Ολυμπιακού, ξεχώρισαν η Χριστινάκη με 21 πόντους και η Τζόνσον με 20, ωστόσο η προσπάθειά τους δεν ήταν αρκετή για να ανατρέψει την κατάσταση.
Απόλυτος έλεγχος για τον Παναθηναϊκό από την αρχή μέχρι το τέλος
Οι γηπεδούχες μπήκαν στο παιχνίδι με ενθουσιασμό και δημιούργησαν από την αρχή σημαντικό προβάδισμα, κλείνοντας το πρώτο δεκάλεπτο με 22-8, ενισχύοντας την υπεροχή τους και στην άμυνα και στην επίθεση. Παρά τις προσπάθειες του Ολυμπιακού στο δεύτερο δεκάλεπτο, οι “πράσινες” έμειναν αδιάκοπες στη φιλοδοξία τους.
Στην τελευταία περίοδο, η Μπράουν συνέχισε την επιθετική της πορεία, ανεβάζοντας τη διαφορά στους 20 πόντους (75-55 στο 34’). Το τρίποντο της Γαλανόπουλου, λίγο αργότερα, “σφράγισε” τη νίκη για τις παίκτριες της Ερντέμ, οι οποίες κράτησαν τον έλεγχο μέχρι το τέλος και ολοκλήρωσαν το παιχνίδι με σκορ 90-70.
Τα δεκάλεπτα: 22-8, 41-32, 64-51, 90-70.

