Ολυμπιακός: Οι κακές τετράδες …«σπάνε» με 2-0

Share

Ολυμπιακός και τέσσερα ματς χωρίς νίκη, είναι κάτι που μας προκαλεί εντύπωση, άσχετα με την ομάδα που υποστηρίζει ο κάθε ένας από εμάς.

Πάντως έχει συμβεί και πάλι τα τελευταία χρόνια.

Και όλες τις φορές επέστρεψε στις νίκες με το ίδιο σκορ!

Ο Ολυμπιακός παίζει στις 17.00 με την Κηφισιά στην Καισαριανή προερχόμενος από τέσσερα παιχνίδια χωρίς νίκη.

Ολυμπιακός και τέσσερα ματς χωρίς νίκη, δεν είναι συνηθισμένο…

Το 0-0 στο Περιστέρι με τον Ατρόμητο και με τη νέα χρόνια το 0-1 από την Λαμία, το 1-2 από την ΑΕΚ και το 1-1 με τον Παναθηναϊκό.

Τετράδα αγώνων χωρίς νίκη τα τελευταία χρόνια έχει ξανασυμβεί στον Ολυμπιακό.
Στην πρώτη σεζόν του Πέδρο Μαρτίνς, όταν είχε ηττηθεί 3-1 από την Μίλαν, 1-0 από τον ΟΦΗ, 0-1 από τον ΠΑΟΚ και είχε φέρει 1-1 εντός έδρας με την ΑΕΚ.
Ήταν φθινόπωρο εκείνης της χρονιάς και το σερί σταμάτησε με τη νίκη 2-0 στο Λουξεμβούργο επί της Ντουντελάνζ.

Και στην περσινή σεζόν είχε φέρει τον Σεπτέμβριο 1-1 με τον Βόλο, είχε χάσει 2-1 από τον Άρη, ενώ είχε σε εκείνο το διάστημα άλλες δύο ήττες στην Ευρώπη από Ναντ 2-1 και Φράιμπουργκ 0-3.

Επέστρεψε με νίκη πάλι με 2-0, παίζοντας στις 2/10 εντός έδρας με τον Ατρόμητο.

Τώρα αυτό το αρνητικό σερί έχει γίνει μεσούσης της σεζόν και ο Ολυμπιακός καλείται να το σπάσει με την Κηφισιά.

Λέτε πάλι με 2-0;

Πηγή: ΤΟ ΦΩΣ

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις