Ένα ιδιαίτερα σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης (2/10) στην Πάτρα, στην οδό Ναυαρίνου και Μαξίμου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24, ένας άνδρας φάνηκε να ήταν σε κατάσταση αμόκ και επιτέθηκε σε θαμώνες του καφενείου, με αποτέλεσμα να προκληθεί τραυματισμός.
Τα αίτια για το επεισόδιο παραμένουν άγνωστα μέχρι στιγμής.
Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση.

