Χολαργός: 55χρονος οδηγούσε χωρίς δίπλωμα και προκάλεσε τροχαίο – Μπήκε σε λεωφορείο για να διαφύγει

Share

Ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της Κυριακής (21/6) στον Χολαργό.

Πιο συγκεκριμένα, περίπου στις 20:45 στη Μεσογείων, ένας 55χρονος οδηγούσε αυτοκίνητο χωρίς να έχει δίπλωμα και προκάλεσε τροχαίο ατύχημα πέφτοντας πάνω σε δύο ΙΧ οχήματα.

Στη συνέχεια προσπάθησε να διαφύγει μπαίνοντας σε αστικό λεωφορείο.

Αστυνομικοί τον εντόπισαν και του πέρασαν χειροπέδες.

Πηγή: Law and Order

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις