Ο Μεχντί Ταρέμι, αρχηγός της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου του Ιράν, εξέφρασε την απογοήτευσή του για την κατάσταση που επικρατεί κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ 2026. Ο ίδιος αναγκάζεται να ταξιδεύει από το Μεξικό στις ΗΠΑ για κάθε παιχνίδι, με ελάχιστο χρόνο προετοιμασίας.
Αυτές οι δηλώσεις του Ταρέμι έρχονται μετά την ισοπαλία (1-1) της ομάδας εναντίον της Αιγύπτου, αποτέλεσμα που τους αφήνει στην τρίτη θέση του ομίλου. Η ομάδα περιμένει ακόμη να δει εάν θα μπορέσει να προκριθεί ως μία από τις οκτώ καλύτερες τρίτες.
Οι δηλώσεις του Μεχντί Ταρέμι
“Η FIFA πρέπει να λύσει όλα τα προβλήματα εδώ, αλλά δυστυχώς δεν τα έχει καταφέρει από την αρχή”, δήλωσε ο Ταρέμι στους δημοσιογράφους. Σημείωσε ότι ο πρόεδρος της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο, είχε επισκεφθεί τα αποδυτήρια των Ιρανών αθλητών και τους είχε πει: “Είναι μόνο η αρχή”. Ωστόσο, η φάση των ομίλων ολοκληρώνεται αύριο, και το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την υλικοτεχνική υποστήριξή μας ακόμη δεν έχει φτάσει εδώ.
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού πρόσθεσε: “Πώς είναι δυνατόν να πρέπει πάντα να ταξιδεύουμε στην Τιχουάνα; Αγαπάμε τον λαό του Μεξικού και την υπέροχη αυτή πόλη, αλλά ως επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, αυτό δεν είναι σωστό”.
Ο Ταρέμι τόνισε ότι η παρουσία του Ιράν στο Μουντιάλ φαίνεται να μην είναι επιθυμητή, παρόλο που η ομάδα διατηρεί πιθανότητες πρόκρισης στη φάση των “32”, εφόσον οι αγώνες του Σαββάτου ευνοήσουν τα αποτελέσματα.
Κλείνοντας, ο Ταρέμι είπε: “Ποιος θέλει να μας βοηθήσει; Ποιος; Αν θέλουν να αποκλειστούμε, ας το κάνουν. Όμως, αυτό δεν είναι δίκαιο”.

