Συνελήφθη 21χρονος που έτρεχε με 210χλμ/ώρα στην Αθηνών-Λαμίας στο ύψος της Κηφισιάς

Share

Από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής συνελήφθη 21χρονος ημεδαπός, ο οποίος εντοπίστηκε ως οδηγός αυτοκινήτου, βραδινές ώρες χθες (26/6) επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας στην περιοχή της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.

Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε μέσω συσκευής radar ότι ο 21χρονος οδηγώντας αυτοκίνητο, κινούνταν με 210 χλμ/ώρα, αντί του ανωτάτου επιτρεπομένου ορίου των 100 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα την πρόκληση κινδύνου για τους λοιπούς χρήστες της οδού.

Σε βάρος του σχηματίσθηκε δικογραφία από το Β’ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Αττικής για επικίνδυνη οδήγηση.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

 

Πηγή: Law and Order

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις