Σκηνικό πολέμου σε γλέντι Ρομά στις Αχαρνές κατήγγειλε πολίτης στο «Law and Order».
Σύμφωνα με την καταγγελία που έφτασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του «L&O», τα ξημερώματα της Κυριακής (21/6), περίπου στις 1:40, σε οικισμό Ρομά στην Αυλίζα Αχαρνών, έπεσαν πάνω από 130 πυροβολισμοί.
Μάλιστα η προκλητική κίνηση των Ρομά για άσκοπων πυροβολισμών σε γλέντι στον καταυλισμό έρχεται μόλις δύο ημέρες μετά την απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου για την υπόθεση του 11χρονου Μάριου που έχασε τη ζωή του από αδέσποτη σφαίρα, κατά τη διάρκεια σχολικής γιορτής στο Μενίδι.
Σε ένα σοκαριστικό βίντεο ακούγονται για πάνω από ένα λεπτό οι συνεχόμενοι πυροβολισμοί, καθώς και τα σκυλιά που γαβγίζουν εξαιτίας των πυροβολισμών.
«Στο Μενίδι επικρατεί κατάσταση πολέμου, η οποία είναι ανεξέλεγκτη με την πολιτεία να μην κάνει τίποτα και την Άμεση Δράση να μας βάζει σε αναμονή δέκα λεπτά την νυχτερινές ώρες πριν απαντήσει ο εκφωνητής», αναφέρεται στην καταγγελία που έφτασε στο «L&O».
«Πού είναι η Ο.Π.ΔΙ (Ομάδες Πρόληψης και Διαμεσολάβησης) που είπε ο κ. υπουργός Δημόσιας Τάξης; Την ημέρα κόβουν κλήσεις (και καλά κάνουν) σε Ι.Χ έξω από τους καταυλισμούς αλλά τη νύχτα την διατάραξη κοινής ησυχίας και τους πυροβολισμούς δεν τους ακούνε;
Πότε θα στεγαστούν οι Αστυνομικές Υπηρεσίες στα κτήρια πλησίον του καταυλισμού που εδώ και τόσα χρόνια έχει εξαγγελθεί;
Με εξαγγελίες και ευχολόγια δυστυχώς δεν γίνεται δουλειά. Είναι θέμα χρόνου να θρηνήσουμε το επόμενο θύμα», καταλήγει ο πολίτης που έκανε την καταγγελία του στο «Law and Order».
Πηγή: Law and Order

