Ο ΠΑΟΚ μπαίνει σε νέα εποχή με την επίσημη έναρξη των διαδικασιών για την κατασκευή της Νέας Τούμπας. Το πολυαναμενόμενο μνημόνιο συνεργασίας (MoU) υπεγράφη από την ΠΑΕ, τον Ερασιτέχνη και την εταιρία “Φωλιά του Δικέφαλου Αετού”, καθιστώντας αυτή τη μέρα ιστορική για τον σύλλογο και τους φιλάθλους του.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ επισημαίνει τη σημασία της υπογραφής, η οποία θέτει σε κίνηση το σχέδιο κατασκευής του νέου γηπέδου στην Τούμπα. Με αυτό το βήμα, ξεκινά επίσημα η αντίστροφη μέτρηση για την απόκτηση του νέου ποδοσφαιρικού σπιτιού του ΠΑΟΚ.
Οι διαδικασίες προχωρούν γρήγορα, με τις πρώτες αιτήσεις να κατατίθενται στις αρμόδιες αρχές, όπως η Εφορία Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης, ενώ προγραμματίζονται συναντήσεις με εκπροσώπους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, οι συνεργαζόμενες εταιρίες επιταχύνουν την εκπόνηση των απαραίτητων μελετών. Θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις σχετικά με την κατασκευή του νέου γηπέδου.
Αναφορικά με την υπογραφή του MoU, η CEO και αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Maria Goncharova, δήλωσε: “Αυτή η μέρα είναι ιστορική για τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ και για τη Θεσσαλονίκη. Η υπογραφή της συμφωνίας για τη δημιουργία του νέου γηπέδου αποδεικνύει ότι ο ΠΑΟΚ μεγαλώνει και ονειρεύεται. Η «Φωλιά του Δικέφαλου Αετού» θα αποτελέσει ένα σύγχρονο γήπεδο όπου θα γραφούν νέες σελίδες ιστορίας και θα πανηγυριστούν νέες επιτυχίες.”
Η ανακοίνωση του ΑΣ ΠΑΟΚ από τον πρόεδροΑλκιβιάδη Ησαϊάδη, αναφέρει: «Σήμερα ολοκληρώσαμε την καθοριστική φάση για τη Νέα Τούμπα. Με την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας, ανοίγουμε το δρόμο για την επόμενη ημέρα του Συλλόγου μας. Στόχος μας είναι η απόκτηση ενός γηπέδου αντάξιου της ιστορίας και της δυναμικής του ΠΑΟΚ. Η Νέα Τούμπα δεν είναι απλώς ένα έργο, αλλά ένα όραμα δεκαετιών που σήμερα γίνεται πραγματικότητα. Καλώ σε συσπείρωση όλες τις δυνάμεις του ΠΑΟΚ. Αυτό το εγχείρημα μας αφορά όλους. Ενωμένοι προχωράμε.»

