Ο Παναθηναϊκός AKTOR πραγματοποίησε την κοπή της πίτας του για το 2026, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στο αγωνιστικό τμήμα της ομάδας. Προπονητές, παίκτες και επιτελείο βρέθηκαν εκεί, εστιάζοντας στην τελική ευθεία της σεζόν, τόσο στη Basket League όσο και στην Euroleague. Θυμίζουμε ότι η εκδήλωση είχε αναβληθεί λόγω πένθους για την απώλεια της μητέρας του Εργκίν Αταμάν και επαναπρογραμματίστηκε για τις 4 Μαρτίου.
Διαβάστε: Euroleague: Βαλίτσες για… Σαράγεβο θα φτιάξει ο Παναθηναϊκός AKTOR! – Η εναλλακτική έδρα της Dubai BC
Η κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας στην Κρήτη έφερε νέα ώθηση στο τριφύλλι. Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εξέφρασε την αισιοδοξία του για τις πιθανότητες κατάκτησης όλων των τίτλων μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου. Στην ίδια γραμμή κινήθηκε και ο προπονητής Εργκίν Αταμάν, ο οποίος πιστεύει ακράδαντα πως η ομάδα του έχει τη δυνατότητα να επαναλάβει την επιτυχία της, όπως συνέβη το 2024 με την κατάκτηση της Euroleague και της Basket League.
Αταμάν, Παναθηναϊκός AKTOR: “Ο Γιαννακόπουλος δε θέλει τρόπαια για το τραπεζάκι”
Ο Εργκίν Αταμάν δήλωσε: “Κατ’ αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κύριο Γιαννακόπουλο που μας προσκάλεσε και πάλι στην παραδοσιακή αυτή γιορτή. Είναι πολύ ευγενική του κίνηση. Επίσης, θέλω να του εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για τη στήριξή του σε εμάς σε δύσκολες στιγμές. Έχει μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτή την ομάδα και νιώθουμε την ευθύνη να ανταποκριθούμε σε αυτήν την υποστήριξη, προσφέροντας ό,τι χρειάζονται οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού.
Είμαι σίγουρος ότι δεν επιθυμεί αυτούς τους τίτλους για το τραπέζι του. Θέλει αυτά τα κύπελλα για τους φιλάθλους και για όλη την οικογένεια του Παναθηναϊκού. Είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε το καλύτερο δυνατό, παρά την ατυχία που μας έχει ακολουθήσει μέχρι τώρα. Ωστόσο, η πραγματική σεζόν ολοκληρώνεται στα μέσα Ιουνίου, και πιστεύω ακράδαντα ότι αυτή η ομάδα διαθέτει τη δύναμη να επαναλάβει την επιτυχία που είχαμε την πρώτη χρονιά. Ήδη το έχουμε κάνει και μπορούμε να το επαναλάβουμε”.

