Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός AKTOR: Αταμάν “Το ημίχρονο μας κόστισε, απογοητευτήκαμε στο ντέρμπι”

Share

Ο Ολυμπιακός, παρά την απουσία των Σάσα Βεζένκοβ και Τόμας Γουόκαπ, σημείωσε μια σημαντική νίκη στο ντέρμπι της 30ής αγωνιστικής της Euroleague, κερδίζοντας τον Παναθηναϊκό AKTOR με 86-80 στο γεμάτο ΣΕΦ. Αυτή η νίκη είναι καθοριστική για τους Πειραιώτες στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν το πλεονέκτημα της έδρας στα playoffs, ενώ η ήττα θέτει τον “τριφύλλι” σε δύσκολη θέση για την 6άδα.
Ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου, μετά τον αγώνα, μίλησε με ειλικρίνεια και δεν προσπάθησε να δικαιολογήσει την ομάδα του, αναγνωρίζοντας πως το κακό πρώτο ημίχρονο στοίχισε τη νίκη απέναντι στον αιώνιο αντίπαλο. Ακόμη, αποκάλυψε πότε θα επιστρέψει ο Ματίας Λεσόρ.

Αταμάν: “Χάσαμε το ματς στο ημίχρονο, δεν απαντήσαμε στην επιθετικότητα του Ολυμπιακού”

Για το πού κρίθηκε το παιχνίδι: «Χάσαμε το ματς στο πρώτο ημίχρονο. Εκεί παίξαμε άθλια, κάναμε 10 λάθη και χάσαμε πολλές ευκαιρίες. Δεν καταφέραμε να απαντήσουμε στην επιθετικότητα του Ολυμπιακού. Χάσαμε τον έλεγχο και πανικοβληθήκαμε. Στο δεύτερο ημίχρονο, ωστόσο, βελτιωθήκαμε, γυρίσαμε στο παιχνίδι γρήγορα, αλλά δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε τον έλεγχο, ειδικά μετά το τρίποντο του Ντόρσεϊ. Ο Ολυμπιακός άξιζε τη νίκη, ξεκίνησε καλύτερα από εμάς».

Για την επιλογή Τολιόπουλου αντί του Καλαϊτζάκη και την προοπτική του Final-Four: «Δεν θέλω να σχολιάσω συγκεκριμένους παίκτες. Έχουμε μια καλή ομάδα και απόψε χρησιμοποιήσαμε 11 παίκτες. Ο Τολιόπουλος είχε εξαιρετική απόδοση με την Εθνική, ωστόσο είναι δύσκολο να δώσουμε ευκαιρίες σε όλους. Έχουμε παίκτες όπως ο Γκραντ και ο Σλούκας, και δώσαμε σουτ στον Σορτς, χωρίς επιτυχία. Το πρόβλημά μας δεν ήταν στην άμυνα, αλλά στην επίθεση κατά το πρώτο ημίχρονο. Τα λάθη μας έδωσαν πολλές ευκαιρίες στον Ολυμπιακό».

«Πιστεύουμε σε αυτή την ομάδα από την αρχή της σεζόν και παραμένουμε πιστοί στους στόχους μας. Ο Λεσόρ επιστρέφει αυτή την εβδομάδα. Σκοπός μας είναι να μπούμε στα playoffs και στο Final-Four. Μπορούμε ακόμα να το πετύχουμε, γιατί διαθέτουμε σπουδαίο ρόστερ. Αν δεν τα καταφέρουμε, αυτό θα είναι μια αποτυχία στην Euroleague».

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις