Ο Ολυμπιακός κατάφερε να έρθει σε πλήρη συμφωνία με τον Ντάβιντ Κάρμο, ο οποίος θα ταξιδέψει για να βρίσκεται στην χώρα μας τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/6) και να υπογράψει συμβόλαιο με τους “Πειραιώτες”.
Ο Ανγκολέζος αμυντικός την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε με την φανέλα της Οβιέδο με την οποία μέτρησε 22 συμμετοχές και 1 γκολ, όντας δανεικός από την Νότιγχαμ Φόρεστ. Πλέον η επιστροφή του στον Ολυμπιακό μοιάζει θέμα χρόνου και οι δύο πλευρές αναμένεται να συνεργαστούν για τρίτη φορά τα τελευταία χρόνια.
Η πορεία του Κάρμο τα τελευταία χρόνια
Ο Κάρμο αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό σε δύο διαφορετικές θητείες. Η πρώτη ήταν από τον Ιανουάριο έως το καλοκαίρι του 2024, ενώ η δεύτερη ακολούθησε τη σεζόν 2024-25. Ενδιάμεσα επέστρεψε στην Πόρτο, συμμετείχε στην καλοκαιρινή προετοιμασία της, στη συνέχεια αποκτήθηκε από τη Νότιγχαμ Φόρεστ και παραχωρήθηκε εκ νέου ως δανεικός στους «ερυθρόλευκους». Μετά το τέλος της περασμένης σεζόν, παρότι ο Ολυμπιακός επιθυμούσε την παραμονή του, ο ίδιος επέλεξε να επιστρέψει στη Νότιγχαμ Φόρεστ, με στόχο να δοκιμάσει την τύχη του στο ισπανικό πρωτάθλημα.
Παραχωρήθηκε δανεικός στην Οβιέδο, όμως η χρονιά δεν εξελίχθηκε όπως θα περίμενε, καθώς η ομάδα υποβιβάστηκε στη δεύτερη κατηγορία και ο ίδιος έχασε τη θέση του στο βασικό σχήμα στα τελευταία παιχνίδια της σεζόν.
Πηγή: parapolitika.gr

