Η εντυπωσιακή μεταγραφή του Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις στον Παναθηναϊκό AKTOR έχει προκαλέσει αναστάτωση στη σκηνή του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Ο Αμερικανός σούπερ σταρ έχει ήδη φροντίσει να επιδείξει την αξία του με τις «εκρηκτικές» εμφανίσεις του, και φαίνεται ότι το καλύτερο έρχεται. Ο Χέιζ-Ντέιβις βρέθηκε προσκεκλημένος στο Allwyn Game Time, όπου μοιράστηκε τις σκέψεις του με τη Λίλα Κουντουριώτη, αναφερόμενος σε ενδιαφέροντα γεγονότα, όπως το ότι οι οπαδοί τον ενθαρρύνουν να φέρει το όγδοο αστέρι και την αναγνώριση που του έχει δείξει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος λόγω της γάτας του!
Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις: “Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού AKTOR μου λένε για το όγδοο”
Αναφερόμενος στην εμπειρία του στην Αθήνα, ο Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις δήλωσε: “Οι φίλοι μου έχουν έρθει εδώ και είναι απίστευτο να οδηγείς στο κέντρο και να βλέπεις την Ακρόπολη. Είναι φοβερό”.
Όσον αφορά το τι του λένε οι οπαδοί του Παναθηναϊκού AKTOR: “Μου εξηγούν πόσο μεγάλοι φαν της ομάδας είναι και ζητούν να κερδίσουμε το όγδοο. Αυτό επαναλαμβάνεται από όλους”.
Για το επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, δήλωσε: “Ελπίζω να κερδίσουμε. Θέλω να δω πώς είναι αυτό το ντέρμπι ως παίκτης. Έχω βιώσει την ατμόσφαιρα από άλλη πλευρά. Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για να προετοιμαστώ με την ομάδα και αν παίξουμε σκληρά, έχουμε μια ευκαιρία. Ας δούμε τι θα γίνει”.
Μιλώντας για την αρχή της καριέρας του στον Παναθηναϊκό AKTOR: “Ο Νικ Καλάθης, ένας από τους καλύτερους συμπαίκτες μου, μου έχει μιλήσει για την εμπειρία του και τη χαρά που βρήκε όταν ήταν εδώ. Η αγάπη και ο ενθουσιασμός που αισθάνομαι είναι υπέροχα”.
Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις: “Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος με εκτιμά γιατί έχω γάτα”
Αναφορικά με την κατάκτηση του Κυπέλλου και αν αυτή ήταν μια δήλωση ή μόνο η αρχή, δήλωσε: “Προσπαθώ να παραμένω προσγειωμένος και να είμαι παρών ό,τι και αν συμβαίνει. Τώρα είμαι στην Αθήνα, με τη φανέλα του Παναθηναϊκού, και θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να νικήσουμε, αν μου δοθεί η ευκαιρία”.
Για τη σχέση του με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο: “Δεν έχω προλάβει να τον χαιρετήσω στο γήπεδο ακόμα. Ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί η επαφή μας. Ξέρω πάντως ότι με εκτιμάει, επειδή έχω γάτα”.
Όσον αφορά τις προοπτικές της ομάδας για τη Euroleague: “Θα έλεγα ότι έχουμε το υλικό για να πετύχουμε, αλλά τα παιχνίδια δεν κερδίζονται στα χαρτιά. Πρέπει να αγωνιστούμε σκληρά και να κερδίσουμε πολλές αναμετρήσεις για να βρεθούμε σε καλή θέση. Στο Final Four θα χρειαστούμε και λίγη τύχη. Η Παρασκευή θα είναι ένα σημαντικό τεστ για εμάς”.
Γνωρίζοντας ότι είναι ακόμη και χωρίς ξεναγό στην Αθήνα: “Δεν έχω κανέναν. Δεν μοιράζομαι την ίδια διατροφή με τους συμπαίκτες μου και δεν μένω στην ίδια περιοχή”.
Για να κλείσει, η ευχή του προς τους φιλάθλους: “Υποστηρίξτε μας όταν παίρνουμε νίκες, αλλά υποστηρίξτε μας ακόμη περισσότερο όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά. Όλοι μας προσπαθούμε για το καλύτερο”.

