“Συναγερμός” έχει σημάνει στο στρατόπεδο της εθνικής Ουρουγουάης! Συγκεκριμένα, μετά τον αποκλεισμό της “Σελέστε” από τα νοκ-άουτ του Μουντιάλ 2026, χωρίς να καταφέρει να πανηγυρίσει ούτε μία νίκη στα τρία παιχνίδια του ομίλου, η ομοσπονδία των Νοτιοαμερικάνων βρίσκεται… στα κόκκινα!
Μάλιστα, αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική φορά που οι Λατινοαμερικάνοι δεν καταφέρνουν να προκριθούν από την φάση ομίλων Παγκοσμίου Κυπέλλου, καθώς το ίδιο είχε συμβεί και στο Μουντιάλ 2022 στο Κατάρ. Η απογοήτευση και η οργή στο στρατόπεδο της ομοσπονδίας είναι έκδηλη, με τις αντιδράσεις να είναι άμεσες. Σύμφωνα με Ουρουγουανό δημοσιογράφο, αποφασίστηκε η ακύρωση προγραμματισμένης πτήσης τσάρτερ που είχε δρομολογηθεί για την επιστροφή της αποστολής από την διοργάνωση.
🚨🚨 LA FÉDÉ URUGUAYENNE NE RIGOLE VRAIMENT PAS ! ELLE ANNULE LE VOL PRIVÉ POUR LE RETOUR AU PAYS DE LA SÉLECTION ! 🇺🇾❌🛫Chaque joueur devra désormais rentrer à bord d'un vol commercial. 🗞️ @MartinCharquero pic.twitter.com/BzEByU4n9P— Actu Foot (@ActuFoot_) June 27, 2026
Μετά την εξέλιξη αυτή, οι διεθνείς δεν θα επιστρέψουν όλοι μαζί στην πατρίδα τους. Συγκεκριμένα, οι παίκτες της “Σελέστε” θα επιστρέψουν μεμονωμένα, χρησιμοποιώντας εμπορικές πτήσεις, σε μία κίνηση που αποτυπώνει την δυσαρέσκεια που υπάρχει στο στρατόπεδο των Λατινοαμερικάνων μετά τον αποκλεισμό. Όπως είναι φυσικό, εξελίξεις αναμένονται και στο αγωνιστικό μέτωπο, με την απομάκρυνση του Μαρσέλο Μπιέλσα από τον πάγκο να συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.
Πηγή: parapolitika.gr

