Μουντιάλ 2026: Άνω κάτω η εθνική Ουρουγουάης – Η ομοσπονδία ακύρωσε την επιστροφή της ομάδες με τσάρτερ λόγω του αποκλεισμού!

Share

“Συναγερμός” έχει σημάνει στο στρατόπεδο της εθνικής Ουρουγουάης! Συγκεκριμένα, μετά τον αποκλεισμό της “Σελέστε” από τα νοκ-άουτ του Μουντιάλ 2026, χωρίς να καταφέρει να πανηγυρίσει ούτε μία νίκη στα τρία παιχνίδια του ομίλου, η ομοσπονδία των Νοτιοαμερικάνων βρίσκεται… στα κόκκινα!

Μάλιστα, αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική φορά που οι Λατινοαμερικάνοι δεν καταφέρνουν να προκριθούν από την φάση ομίλων Παγκοσμίου Κυπέλλου, καθώς το ίδιο είχε συμβεί και στο Μουντιάλ 2022 στο Κατάρ. Η απογοήτευση και η οργή στο στρατόπεδο της ομοσπονδίας είναι έκδηλη, με τις αντιδράσεις να είναι άμεσες. Σύμφωνα με Ουρουγουανό δημοσιογράφο, αποφασίστηκε η ακύρωση προγραμματισμένης πτήσης τσάρτερ που είχε δρομολογηθεί για την επιστροφή της αποστολής από την διοργάνωση.

Μετά την εξέλιξη αυτή, οι διεθνείς δεν θα επιστρέψουν όλοι μαζί στην πατρίδα τους. Συγκεκριμένα, οι παίκτες της “Σελέστε” θα επιστρέψουν μεμονωμένα, χρησιμοποιώντας εμπορικές πτήσεις, σε μία κίνηση που αποτυπώνει την δυσαρέσκεια που υπάρχει στο στρατόπεδο των Λατινοαμερικάνων μετά τον αποκλεισμό. Όπως είναι φυσικό, εξελίξεις αναμένονται και στο αγωνιστικό μέτωπο, με την απομάκρυνση του Μαρσέλο Μπιέλσα από τον πάγκο να συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.

Πηγή: parapolitika.gr

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις