Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη μία 21χρονη

Share

Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης, μετά από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να αγόρασαν από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.

Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν μία ακόμη ανήλικη, ενώ για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο κατάστημα, 21 ετών, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.

Πηγή: Law and Order

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις