Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2025

Αυτές είναι οι κάμερες που κόβουν σήμερα πρόστιμα στην Αθήνα – Πού βρίσκονται οι περισσότερες

Share

Κατακόρυφα θα αυξηθεί ο αριθμός των καμερών στους δρόμους της Αθήνας, για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Από εκατοντάδες ψηφιακά μάτια θα εποπτεύονται τα επόμενα χρόνια οι δρόμοι της Αθήνας, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να σταματήσει η αιματοχυσία στην άσφαλτο.

Προσώρας, στην Αττική οι κάμερες δεν υπερβαίνουν τις 50, εκ των οποίων οι 12 βρίσκονται στις λεωφορειολωρίδες από τον ΟΑΣΑ και οι υπόλοιπες περίπου 35 σε 15 σημεία της Αττικής Οδού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι περισσότερες από τις κάμερες της Αττικής Οδού βρίσκονται στην Περιφερειακή Υμηττού, με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος οδικός άξονας να αποτελεί τον δρόμο όπου βεβαιώνονται οι περισσότερες παραβάσεις ορίου ταχύτητας.

Η τοποθέτηση πλήθους καμερών στον συγκεκριμένο δρόμο κρίθηκε επιτακτική διότι εκεί βρίσκονται τα πιο επικίνδυνα σημεία της Αττικής Οδού – με αρκετές στροφές και ανηφορικές κλίσεις – κάτι που με τη σειρά του έχει καταστήσει αναγκαία την επιβολή χαμηλού ορίου ταχύτητας, που πολλές φορές δεν υπερβαίνει τα 70 χλμ./ώρα.

Έρχονται 1.388 νέες κάμερες

Ο αριθμός των καμερών θα αυξηθεί κατακόρυφα τα επόμενα έτη, μιας και θα προστεθούν 1.388 κάμερες.

Οι 388 από αυτές αφορούν έργο της Περιφέρειας Αττικής που έχει συμβασιοποιηθεί και η τοποθέτησή τους θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι του 2025, σύμφωνα με κυβερνητικές εξαγγελίες. Θα πάρουν θέση στα φανάρια και θα συλλαμβάνουν όσους «καίνε» το κόκκινο, στήνοντας παγίδες θανάτου στους λοιπούς χρήστες του οδικού δικτύου.

Οι υπόλοιπες 1.000 κάμερες θα δημοπρατηθούν μέσω ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού και θα καταγράφουν παραβάσεις που σχετίζονται με ερυθρό σηματοδότη, όρια ταχύτητας, χρήση κινητού τηλεφώνου, μη χρήση ζώνης και κράνους, όπως και παραβάσεις σε διαβάσεις πεζών, ενώ θα μπορούν να συνεισφέρουν στον εντοπισμό οχημάτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα.

Σε αντίθεση με τις 388 κάμερες της περιφέρειας, οι 1.000 θα φωτογραφίζουν το μπροστινό μέρος του οχήματος, άρα και τον οδηγό, και επομένως απαιτείται η έγκριση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Πηγή: carandmotor.gr

Πηγή: Law and Order

Διαβάστε περισσότερα

Άλλες ειδήσεις